evercall er den dataansvarlige – sådan kontakter du os
Vi er dataansvarlige for behandlingen af de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med dit kundeforhold hos os. Vi modtager og behandler oplysninger om dig, når du:
- opretter abonnementsforhold hos os
- foretager ændringer på selvbetjeningen
- betaler for udstyr eller abonnement
- sender os en forespørgsel pr. e-mail, chat eller brev
- tilmelder telefoni via vores hjemmeside
- i øvrigt giver personoplysninger til os via hjemmesiden, via din antenneforening eller på anden måde.
Vores kontaktoplysninger:
evercall ApS
Vesterbro 122
5000 Odense C
E-mail: service@evercall.dk
Tlf: 44 40 40 40
Kontaktoplysninger på databeskyttelsesrådgiveren (DPO)
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte vores databeskyttelsesrådgiver.
Send en e-mail til dpo@evercall.dk, eller ring på telefon 81 11 55 60.
Kategorier af personoplysninger
Vi indsamler og behandler disse almindelige personoplysninger:
- Navn, adresse, telefon-/faxnr., e-mail
- Brugernavn til selvbetjeningen (din adgangskode er skjult for os)
- Kundenummer og andre database-ID’er
- Telefonforbrugsdata (f.eks. opkaldslister og telefonsvarerbeskeder).
- Oplysninger til brug for betaling/tilbagebetaling. Det kan være betalings-kortoplysninger el. reg.- og kontonr.
- Modem/routerdata til oprettelse af IP-fastnetforbindelse
- IMEI- og simkortnumre
Formålene med og retsgrundlaget for behandlingen af dine personoplysninger
Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere den telefoniydelse, som du efterspørger. Herunder for at kunne:
- oprette, vedligeholde og udvikle dine telefonservices
- fejlfinde
- give dig de ønskede oplysninger om dit forbrug
- fakturere dit forbrug
- sende dig relevante e-mails vedr. dit abonnementsforhold f.eks. information om saldoen på din forbrugskonto og ændringer i vilkår. (Nyhedsbreve kun hvis du specifikt har ønsket det)
- sende dig varslinger pr. sms. Det kan f.eks. være ved ændringer i dit abonnement, eller hvis du har opbrugt indholdet i din mobilpakke.
- forebygge svindel med telefonforbindelsen.
Endelig udarbejder vi statiskker over dit forbrug. Statistikkerne bruges til at optimere vores services overfor dig.
Vi behandler dine personoplysninger for at opfylde den kontrakt/aftale, som du har indgået med os.
Sociale medier
Hvis du besøger vores fan-sider på Sociale Medier (f.eks. Facebook og LinkedIn) behandler vi de oplysninger, du via dine indstillinger og adfærd har gjort tilgængelig på det sociale medie. Det kan være dine reaktioner på vores opslag og evt. din deling heraf samt kommentarer til vores opslag.
Formålet med vores behandling af dine personoplysninger er at besvare din henvendelse, være i kontakt med interesserede brugere og/eller at kunne give dig besked, hvis du vinder en konkurrence samt markedsføring af evercalls produkter og services.
Når det sociale medie benytter personoplysninger indsamlet på evercalls fan-sider, kan det sociale medie og evercall anses for at være fælles dataansvarlige. Vi opfordrer derfor til, at du altid orienterer dig i det pågældende sociale medies egen persondatapolitik, inden du gør brug af funktioner og services på mediet.
Retsgrundlaget for denne behandling er vores legitime interesse i bl.a. at kunne besvare din henvendelse, foretage målrettet markedsføring samt forbedre vores produkter og services.