Advokat
Hvad er omstilling?
Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.
En model af en omstilling ↓
Specielt til advokaten
✅ Åbningstider
Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen. Hvis en klienten ringer udenfor åbningstiden, får klienten en talebesked. Hvis I ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes.
✅ Velkomsthilsen og talebeskeder
Giv jeres klienter en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer.
Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked eller hvad klienten skal have klar til samtalen.
✅ Tastemenuer
Gør jeres telefoni mere overskuelig med en tastemenu.
Bestemte medarbejdere, Support til legal ticket cards, sagsbehandler . Det er blot 3 hyppige punkter som vores advokat- og juristkunder har på deres tastemenu.
Det kan I selvfølgelig også få.
Hvis I har et bestemt punkt til jeres tastemenu, laver vi også det.
✅ Kø
Opsæt telefonkøer til jeres klienter.
Her kan klienter vente, indtil en medarbejder er klar.
Talebeskeder som ovennævnt, kan også afspilles i jeres kø. Talebeskeder kan indeholde besvarelser på ofte stillede spørgsmål, eller hvad medarbejderen skal have klar til konsultationen.
✅ Indtastning af sagsnummer
Lad jeres klienter indtaste deres sagsnummer på telefonen imens de venter i kø. På den måde ved jeres medarbejdere, hvilken sag det er med det samme.
Det er både smart og sparer tid.
✅ Visuelt omstillingsbord
Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har i altid et overblik af jeres afdelinger, køer, kollegaer og meget mere.
everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når I holder ferielukket. Hvis I ikke har tid, kan I altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget.
✅ Anonyme anmeldelser og voicemails
Få overblik af jeres anonyme anmeldelser samt andre voicemails. Lav blot anonyme anmeldelser som et punkt i tastemenuen, og så lagres voicemailen automatisk.
Hos evercall kan du enten få voicemails på e-mail eller på vores egen everConnect-system.
Det er nemt og overskuelig.
Kunder hos evercall
”Super gode resultater”
”Det virker bare”
Prøv gratis en demo
Værdien ved omstilling
Brug tiden bedre
Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.
Legitimt firma
jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.
Gladere kunder, bedre service
Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed
B2B orienteret
Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed.
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.
Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.
Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt
Ubegrænsede funktioner
Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.
Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme
Pris
Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden
Hvert telefonnummer koster 29.-
Support
Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet