DentalSuite Integration

Let hverdagen med integration mellem evercall og DentalSuite

Smart telefoni til tandlæger

Som tandlæge og bruger af DentalSuite, kan du med telefoni fra evercall udnytte dit journalsystem til fuldt ud. Integration mellem DentalSuite og evercall betyder for jer, at I kan spare kostbar tid i klinikken og samtidig yde en effektiv og professionel kundeservice overfor jeres patienter.

Med telefoni fra evercall vil I opleve, at betjene patienter på telefonen hurtigere, når patienter ringer ind, med automatisk opslag i DentalSuite. Når I kontakter patienter telefonisk, kan I med et enkelt klik, hurtigt ringe patienten op, direkte fra journalen. Derved sparer I tid, når I ikke skal indtaste telefonnummeret på patienten.

Det er blot nogle af de fordele I får med telefoni fra evercall og fuld integration til DentalSuite. Med integrationen får I også en intuitiv telefonomstilling med alle de funktioner, som forventes af en professionel kundebetjening. Heriblandt velkomstbeskeder, tastemenu, køfunktioner mv.

Fordele med DentalSuite og integration til evercall

Du bruger telefonen helt som du plejer, men får ekstra funktioner som letter arbejdsgangen og øger serviceniveauet i klinikken.

  • Automatisk patientopslag – Når en telefonen ringer i klinikken, slås patienten automatisk op i DentalSuite via telefonnummeret, som patienten ringer fra. Det betyder, at receptionisten ikke skal søge efter patienten manuelt i systemet, men straks kan gå i gang med at hjælpe patienten.
  • Hurtig oprettelse af nye patienter – Ved nyoprettelse af patienter sker udfyldelse af navn, adresse og telefonnummer automatisk og der skal blot tilføjes et cpr. nr. Det sparer mange tastetryk for receptionisten og giver en hurtigt patientbetjening.
  • Nemt opkald til patienter – Du kan ringe til en patient, blot ved et enkelt tryk på mellemrumstasten på dit tastatur. Så slipper i for at taste eller copy-paste telefonnummeret.

Det får du også

Moderne omstillingssystem, der kan tilpasses præcis efter klinikkens behov.

  • Åbningstider
    Tidsstyring viser hvornår i døgnet eller hvilke dage et kald kan gå igennem. Funktionen bruges oftest til frokostpauser, åbningstider eller hvornår en medarbejder har en telefonvagt.Eksempel: Normalt har klinikken åbent fra 8-16. Her kan kunder ringe ind og tidsstyringen fører kaldet videre i systemet. Mellem 12-13 er der frokostpause, og tidsstyring sender f.eks. kaldet videre til en talebesked.

 

  • Velkomstbesked/afspilning
    Afspilninger består af en lydfil som bliver afspillet når patienten ringer ind. Denne afspilning kan bruges i mange tilfælde. F.eks. velkomst hilsen, information om åbningstider, svar på ofte stillede spørgsmål eller hvad patienten skal forberede før de møder receptionisten.

 

  • Tastemenu
    En tastemenu er den mest kendte funktion man støder på hvis man ringer til en virksomhed. Den består af en lydfil der fortæller hvad de forskellige taster sender dig videre til. Her kan patienten trykke på en tast, og blive videresendt i omstillingen. Typisk bruges tastemenuen til at viderestillie til bestemte medarbejdere eller afdelinger, f.eks. tast 1 for receptionisten, 2 for tandlægen, 3 for afbestilling af tid.

 


  • Kø er et samlingspunkt for folk som ringer ind. Her kan medarbejdere stille sig til rådighed i køen med deres lokalnumre, og tage telefonopkaldene. Køer kan sættes op på mange måder. Nogle klinikker ønsker f.eks. at der går 1 minut før receptionisten bliver ringet op af et kald igen, så de kan færdiggøre arbejdet fra forrige patient. Medarbejdere kan også melde sig ud af køen, så de ingen opkald får, eller telefonen kan ringe hos flere på samme tid, hvilket giver mulighed for at første ledige medarbejder kan tage opkaldet. I en kø er der også mulighed for ventemusik og annoncering af hvilket nr. patienten er i køen.

  • Omskifter
    En omskifter har en knap som man kan trykke på, hvor indgående kald skifter retning. Omskifteren bliver typisk brugt når en virksomhed holder ferielukket er på kursus eller lignende. Denne omskifter skal manuelt tændes og slukkes når man går på ferie. Omskifteren kan både skiftes på telefonen samt på computeren.

  • Telefonbesked
    Telefonbesked eller voicemail, er en indtalefunktion. Her kan patienten lægge en besked som bliver arkiveret i omstillingens system. Medarbejdere kan herefter lytte til telefonbeskeden. Funktionen bliver brugt på flere måder. Hos tandlæger bliver talebeskeden typisk brugt når en patient skal afbestille en tid, men ikke ønsker at vente i køen. Talebeskeden kan også bruges til at indtale beskeder, hvis receptionisten ikke er ved telefonen.

Mangler du en funktion?
Ovenstående er blot et udvalg af de funktioner vores omstilling tilbyder. Tag fat I os, så finder vi en løsning til jer.

Vi sørger selvfølgelig for at sætte det op for jer, så det er klar til brug. Omstillingen er nem og intuitivt at arbejde i. Det betyder, at I selv kan tilpasse løsningen efter jeres behov.

Telefoni samlet ét sted

Telefonsystem inkludere omstilling, telefonmøde, softphone, mobiltelefoni til erhverv og wallboard.