Fordele med DentalSuite og integration til evercall telefoni
Du får ekstra funktioner som effektiviserer arbejdsgangen og øger serviceniveauet i klinikken, mens du bruger telefonen helt som du plejer.
- Effektiv brug af journalsystemet – giver hurtigere kundebetjening
- Automatisk patientopslag – betjen dine patienter på telefonen hurtigere med automatisk patientopslag.
Når en telefonen ringer i klinikken, slås patienten automatisk op i DentalSuite via telefonnummeret, som patienten ringer fra. Det betyder, at receptionisten ikke skal søge efter patienten manuelt i systemet, men straks kan gå i gang med at hjælpe patienten. - Hurtig oprettelse af nye patienter – Automatisk oprettelse af ny patient via cpr nummer.
Ved nyoprettelse af patienter sker udfyldelse af navn, adresse og telefonnummer automatisk og der skal blot tilføjes et cpr. nr. Det sparer mange tastetryk for receptionisten og giver en hurtig patientbetjening. - Nemt opkald til patienter – Du kan ringe til en patient, blot ved et enkelt tryk på mellemrumstasten på dit tastatur. Så slipper i for at taste eller copy-paste telefonnummeret.
Professionel telefonomstilling
Fuld integration med DentalSuite giver en intuitiv telefonomstilling med funktioner som velkomstbeskeder, tastemenu og køfunktioner, der er vigtige for at give professionel kundeservice.
Sammen med evercall kan din tandlægeklinik spare kostbar tid og opnå en mere effektiv og professionel kundeservice.
Bliv kontaktet
Derfor er vores løsning smart
Som tandlæge og bruger af DentalSuite, kan du med telefoni fra evercall udnytte dit journalsystem fuldt ud. Du optimerer telefonbetjeningen af patienter og sparer værdifuld tid, da automatisk patientopslag via telefonnummeret, gør det nemt at få adgang til patientinformation og yde hurtig assistance. Integrationen betyder for jer, at I kan spare kostbar tid i klinikken og samtidig yde en effektiv og professionel kundeservice overfor jeres patienter.
Processen med at oprette nye patienter forenkles via automatisk udfyldning af navn, adresse og telefonnummer. Når I kontakter patienter telefonisk, kan I med et enkelt klik, hurtigt ringe patienten op, direkte fra journalen. Derved sparer I tid, når I ikke manuelt skal indtaste telefonnummeret på patienten.
Vi er med jer
Vi er med jer i hele processen, og hjælper dig både før, under og efter etableringen af dit nye system. Hvis du har særlige krav eller ønsker, tilpasser vi også altid systemet, så det opfylder din kliniks specifikke behov. Det bedste af det hele er, at vores system er meget brugervenligt og intuitivt, så vi kan hurtigt og gratis kan lære dig op i lave ændringer og tilpasninger selv, i takt med at din klinik udvikler sig. Det er smart, når I får en ekstra telefon i receptionen eller ansætter en ny tandlæge, så kan I selv tilpasse systemet. Har I spørgsmål eller for travlt til selv at lave ændringerne, så sidder vi klar til at hjælpe på mail eller telefon.
Det får du også
Moderne omstillingssystem, der kan tilpasses præcis efter klinikkens behov.
- Åbningstider
Tidsstyring viser hvornår i døgnet eller hvilke dage et kald kan gå igennem. Funktionen bruges oftest til frokostpauser, åbningstider eller hvornår en medarbejder har en telefonvagt. Eksempel: Normalt har klinikken åbent fra 8-16. Her kan kunder ringe ind og tidsstyringen fører kaldet videre i systemet. Mellem 12-13 er der frokostpause, og tidsstyring sender f.eks. kaldet videre til en talebesked.
- Velkomstbesked/afspilning
Afspilninger består af en lydfil som bliver afspillet når patienten ringer ind. Denne afspilning kan bruges i mange tilfælde. F.eks. velkomst hilsen, information om åbningstider, svar på ofte stillede spørgsmål eller hvad patienten skal forberede før de møder receptionisten.
- Tastemenu
En tastemenu er den mest kendte funktion man støder på hvis man ringer til en virksomhed. Den består af en lydfil der fortæller hvad de forskellige taster sender dig videre til. Her kan patienten trykke på en tast, og blive videresendt i omstillingen. Typisk bruges tastemenuen til at viderestillie til bestemte medarbejdere eller afdelinger, f.eks. tast 1 for receptionisten, 2 for tandlægen, 3 for afbestilling af tid.
- Kø
Kø er et samlingspunkt for folk som ringer ind. Her kan medarbejdere stille sig til rådighed i køen med deres lokalnumre, og tage telefonopkaldene. Køer kan sættes op på mange måder. Nogle klinikker ønsker f.eks. at der går 1 minut før receptionisten bliver ringet op af et kald igen, så de kan færdiggøre arbejdet fra forrige patient. Medarbejdere kan også melde sig ud af køen, så de ingen opkald får, eller telefonen kan ringe hos flere på samme tid, hvilket giver mulighed for at første ledige medarbejder kan tage opkaldet. I en kø er der også mulighed for ventemusik og annoncering af hvilket nr. patienten er i køen.
- Omskifter
En omskifter har en knap som man kan trykke på, hvor indgående kald skifter retning. Omskifteren bliver typisk brugt når en virksomhed holder ferielukket er på kursus eller lignende. Denne omskifter skal manuelt tændes og slukkes når man går på ferie. Omskifteren kan både skiftes på telefonen samt på computeren.
- Telefonbesked
Telefonbesked eller voicemail, er en indtalefunktion. Her kan patienten lægge en besked som bliver arkiveret i omstillingens system. Medarbejdere kan herefter lytte til telefonbeskeden. Funktionen bliver brugt på flere måder. Hos tandlæger bliver talebeskeden typisk brugt når en patient skal afbestille en tid, men ikke ønsker at vente i køen. Talebeskeden kan også bruges til at indtale beskeder, hvis receptionisten ikke er ved telefonen.
- Statistikmodul
Med vores statistikmodul får I det fulde overblik over jeres indgående opkald. Modulet viser jer hvornår I har mest travlt på telefonen, med andre ord, i hvilke tidrum/dage I har flest opkald. Det har andre tandlæger har haft god brug af, da de så har sat flere resurser af til at tage telefoner i spidsbelastede perioder. Det giver kortere ventetid og en mere effektiv håndtering af patienter på telefonen.
Mangler du en funktion?
Ovenstående er blot et udvalg af de funktioner vores omstilling tilbyder. Tag fat I os, så finder vi en løsning til jer.
Vi sørger selvfølgelig for at sætte det op for jer, så det er klar til brug. Omstillingen er nem og intuitivt at arbejde i. Det betyder, at I selv kan tilpasse løsningen efter jeres behov.
Telefoni samlet ét sted
Effektiv arbejdsdag
“Brug af softphone sparer mig dagligt tid i klinikken”
En softphone er en telefon på computeren. DentalSuites integration til evercalls telefoni og brug af softphone, gør din hverdag lettere, giver dine patienter en effektiv betjening i klinikken og du får mange smarte funktioner, som en almindelig bordtelefon ikke har.
Her kan du læse mere om hvad en softphone er og med integrationen til DentalSuite har du et værdifuldt arbejdsredskab der gør en forskel for både patienter og personale i klinikken.