Vælg et mobilabonnement

Ved oprettelse af et mobilnummer tillæges et engangsbeløb på kr 59,- for porto og ekspedition.

Tale udover pakkens indhold koster 49 øre/minut.

SMS/MMS udover pakkens indhold koster 0,17/1,75 kr. pr. sendt SMS/MMS.

Data ud over de inkl. GB for 20’eren, 2t/2GB & 6t/6GB er hastighedsbegrænset.

Data ud over de inkl. GB for 10/40GB, 10/40GB, Fritale/20GB & Fritale/40GB koster 2,5 øre pr. MB

🌐 Lynhurtig 5G/LTE dækning   ✅Ingen binding   ✅Let nummerflytning   ✅Lynhurtig support pr. telefon og e-mail

Det dækker mobilabonnementerne

Mobilpakkerne kan benyttes til opkald foretaget i Danmark til danske mobil- og fastnetnumre (ikke specialtjenester og overtakserede numre). Mobilpakker markeret med ”EU-abonnement” kan også anvendes i alle EU-lande (se lande længere nede)

Hvis dit forbrug overstiger pakkens indhold, er prisen for tale den samme som ved forbrugsafregnet mobilabonnement (minutpris 49 øre/min, ingen opkaldsafgift og minutafregnet).Data ud over de inkl. GB for 20’eren, 2t/2GB & 6t/6GB er der hastighedsbegrænsning. Data ud over de inkl. GB for 10/40GB, 10/40GB, Fritale/20GB & Fritale/40GB koster det 2,5 øre pr. MB

Du får en advarsels-SMS, hvis dit dataforbrug passerer 80% og 100% af pakkens dataindhold. Har du en pakke med f.eks. 2 eller 5 timers tale, får du en sms, når talen er brugt.

SMS udover pakken indhold koster 17 øre pr. SMS og MMS udover pakkens indhold koster 1,75 kr. pr. MMS.

Dit mobilabonnement kan have en ”fair use”-grænse ved brug af data i EU. Grænsen fremgår i så fald ved valg af mobilabonnement (Læs mere om ”fair use” i vores FAQ).
Vi benytter os af Telenors netværk

Roam Like Home

Roam Away i disse lande: Belgien, Bulgarien, Cypern(Den græske side), Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Island, Italien, Kroatien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Montenegro, Nordirland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Schweiz, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.

Det får du med

Selvbetjening på hjemmesiden

Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:

  • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit forbrug.
  • finde en opkaldsliste med ind- og udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for den enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt opkald.
  • tanke din forbrugskonto op vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron og Mastercard.
  • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f.eks. skifter adresse.
  • købe/tilmelde nye numre.
  • angive forskellige indstillinger for dit nummer f.eks. vælge udeladt nummer.
  • finde hjælp til viderestilling og telefonsvarer.
  • ændre dit abonnement med virkning fra den 1. i næste måned.
  • tilmelde tillægsprodukter.
  • finde dine fakturaer og kvitteringer for ind-/udbetalinger.
Automatisk optankning

Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed ikke, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en indbetalingskvittering til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto.

Saldoadvarsler

Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden din forbrugskonto løber helt tør. Har du automatisk optankning, er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.

Udeladt nummer (Hemmeligt nummer)

Hvis du ikke ønsker, at dit telefonnummer og din adresse skal findes på 118 online, De Gule Sider og lignende opslagstjenester på internettet, skal du vælge “Udeladt nummer” inde på din konto. Udeladt nummer kaldes ofte “Hemmeligt nummer”. Hvis du har haft hemmeligt/udeladt nummer hos din tidligere teleudbyder, er det ikke en oplysning, der videregives til os, så derfor er det vigtigt, at du selv markerer det hos os, hvis dit nummer fortsat skal være udeladt.

Opkaldsspærring

Hvis du vil sikre dig mod ubehagelige overraskelser på din forbrugskonto, kan du vælge at spærre for de opkald, der koster ekstra f.eks. 90-numre og opkald til/i udlandet. Du kan også spærre for indholdstakseret SMS, der normalt også koster ekstra. Du kan selv aktivere/annullere spærringen inde på din evercall-konto, men du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os.

Andre mobilabonnementer

Ved oprettelse af et mobilnummer tillæges et engangsbeløb på kr 59,- for porto og ekspedition.
Tale udover pakkens indhold koster 49 øre/minut.
Data udover pakkens indhold koster 49 øre pr. MB.
SMS/MMS udover pakkens indhold koster 0,17/1,75 kr. pr. sendt SMS/MMS.
* Kræver mobilabonnement på 2 timer & 2GB eller større

Sådan skifter du til vores mobilabonnement

Det er nemt at skifte til vores mobilabonnement. Følg blot disse trin for at komme i gang:

  1. Længere oppe vælg det abonnement, der passer bedst til dine behov og klik på “Bestil her”
  2. Vælg at flytning af dit nuværende mobilnummer eller opret et nyt mobilnummer
  3. Udfyld den nødvendige information og bekræft din tilmelding
  4. Vi påbegynder oprettelse, du vil få nærmere information på din e-mail

Vi gør det let for dig at skifte til vores abonnement.