Omstilling
Selvom der findes mange ord for det samme produkt,
er det stadig simpelt.
Omstilling er...
Omstilling er når opkald modtages og formidles videre til rette vedkommende. Man skal forestille sig en telefonlinje, hvor en persons kald kommer ind og bliver videresendt igennem linjen, indtil den kommer til en medarbejder.
Hvorfor er omstilling vigtigt?
Et godt omstillingssystem sikrer, at kunderne kan komme i kontakt med virksomheden på en nem og effektiv måde.
Omstillingssystemet påvirker derudover også kundeoplevelsen postitivt.
Vi tilpasser omstillingssystemet, så det passer til jeres behov.

Åbningstider
Opsæt jeres egne åbningstider for telefonen.
Hvis en kunde ringer udenfor åbningstiden, får kunden en talebesked.
Hvis I ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes.
Tastemenu
Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres kunder.
På den måde kan kunden taste, hvem de ønsker at tale med, eller hvad henvendelsen handler om.
Kø
Opsæt telefonkøer til jeres kunder.
Køerne kan indeholde ventemusik og plads i køen.
Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i kundekøen.
Smarte funktioner
evercalls softphone giver brugerne mulighed for at foretage ændringer i omstillingssystemet direkte fra softphone-grænsefladen.
Dette gør det nemt og hurtigt at justere viderestillinger, køindstillinger samt flere funktioner.
Softphonen kan også integreres med eksterne CRM-systemer. Det er både smart og tidsbesparende.
Velkomsthilsen
Giv jeres kunder en dejlig velkomsthilsen i telefonen.
Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer. Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, til hvad kunden skal have klar til samtalen.
Åbningstider
Opsæt jeres egne åbningstider for telefonen. Hvis en kunde ringer udenfor åbningstiden, får kunden en talebesked. Hvis I ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes
Tastemenu
Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres kunder.
På den måde kan kunden taste, hvem de ønsker at tale med, eller hvad henvendelse handler om
Kø
Opsæt telefonkøer til jeres kunder. Køerne kan indeholde ventemusik og plads i køen. Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i kundekøen
Smarte funktioner
evercalls softphone giver brugerne mulighed for at foretage ændringer i omstillingssystemet direkte fra softphone-grænsefladen. Dette gør det nemt og hurtigt at justere viderestillinger, køindstillinger samt flere funktioner. Softphonen kan også integreres med eksterne CRM-systemer. Det er både smart og tidsbesparende
Velkomsthilsen
Giv jeres kunder en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer. Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, til hvad kunden skal have klar til samtalen
Kom i gang med
Omstilling
Det er nemt at komme i gang. Vi sørger for nummerflytning og tilpasning, så telefonien er, som I gerne vil have det. Hos os får I nemt jeres arbejdsnummer på både din mobil, computer og bordtelefon. Så kan i tage telefonen, selvom I ikke er på arbejdspladsen.
Andre produkter
5G-internet
evercall tilbyder hurtigt og stabilt 5G-internet til klinikker og virksomheder, hvilket sikrer pålidelig forbindelse til både telefoni og digitale CRM- og journalsystemer.
Softphone
Softphone-løsningen giver mulighed for at foretage og modtage opkald direkte fra computeren, hvilket gør det nemt at arbejde fra både klinikken og hjemmekontoret.
Wallboard
Et wallboard fra evercall er en digital skærmløsning, der giver et overblik over telefonaktivitet i realtid. Det bruges primært af virksomheder, der vil optimere deres kundeservice og sikre, at opkald håndteres effektivt.
Omstilling
Omstilling er når opkald modtages og formidles videre til rette vedkommende. Man skal forestille sig en telefonlinje hvor en persons kald kommer ind, og bliver videresendt igennem linjen, indtil den kommer til en medarbejder.
Telemødet
Telefoni samlet ét sted! Om du er selvstændig eller kommune, så har vi en løsning. Vi sammensætter dit telefonsystem specifikt til jeres virksomhed.
LW Biler & Leasing
Super gode resultater
Ørelægerne fisketorvet
”Det virker bare”
Tandlægerne Rosengårdscenteret
”Vi er tilfredse med hjælp og telefonien”









Værdien ved omstilling
Brug tiden bedre
Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner
Legitimt firma
Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt
Gladere kunder, bedre service
Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed
B2B orienteret
Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed.
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.
Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.
Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt
Ubegrænsede funktioner
Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.
Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme
Pris
Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden
Hver Softphone bruger, koster 49.- eks. moms om måneden
Support
Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet