Hotel
Hvad er omstilling?
Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.
En model af en omstilling ↓
Specielt til Hoteller
✅ Tastemenuer
Gør jeres telefoni mere overskuelig med en tastemenu.
Sprog, Køkken/bar, reception eller booking. Det er blot 4 hyppige punkter som hoteller har på deres tastemenu.
Hvis I har et bestemt punkt til jeres tastemenu, laver vi selvfølgelig det.
✅ Velkomsthilsen og talebeskeder
Giv jeres gæster en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer.
Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, restaurantens åbningstider, bookingtider eller svar på andre hyppige spørgsmål.
✅ Virker med mobil og bordtelefon
evercalls telefonsystem virker på alle telefoner.
En bordtelefon er tit placeret i receptionen for at modtage kald, men en mobiltelefon er også en mulighed.
Hvis receptionisten eller køkkenchefen er på farten, kan de have en mobiltelefon på sig. Opkald kan viderestilles fra bordtelefonen og over til mobiltelefoner.
✅ Visuelt omstillingsbord
Få et visuelt overblik af jeres åbningstider, beskeder, tastemenuer, kø osv.
Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har I altid et overblik.
everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når i har ferieåbningstider eller nye talebeskeder.
Hvis I ikke har tid, kan i altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget
✅ Kø
Opsæt telefonkøer til dine besøgende.
Her kan dine gæster vente, indtil en medarbejder er klar. Talebeskeder som ovennævnt, kan også afspilles i jeres kø.
✅ Åbningstider
Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen eller bookinger.
Hvis en gæst ringer uden for åbningstiden, bliver kaldet f.eks. sendt videre, eller en talebesked med åbningstiderne bliver givet.
Kunder hos evercall
”Super gode resultater”
”Det virker bare”
KUNDECASE
Erhvervstelefoni på hotellet
Se hvordan hotellet har valgt at opsætte sin erhvervstelefoni og få inspiration til hvordan jeres telefoni kan optimeres.
I casen kan du læse om hvordan hotellet gør brug af funktionerne: Velkomstbesked, hovednummer, åbningstider,, tastevalg, kø-funktion, prefix, time-out.
Prøv gratis en demo
Værdien ved omstilling
Brug tiden bedre
Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.
Legitimt firma
Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.
Gladere kunder, bedre service
Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed
B2B orienteret
Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed.
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.
Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.
Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt
Ubegrænsede funktioner
Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.
Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme
Pris
Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden
Hvert telefonnummer koster 29.-
Support
Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet