Kundeservice

Hos evercall ved vi, at en effektiv kundeservice kræver mere end venlige stemmer

det kræver de rigtige værktøjer

Integration til Computer og telefonen

Statistik og wallbaord

Få en detaljeret statistik over opkald – herunder antal opkald, mistede kald og svartider. Det kan vises Individuelle og samlede præstationer. 

Data gør det nemt at finde flaskehalse, motivere medarbejdere og forbedre kundens oplevelse – baseret på fakta, ikke mavefornemmelser.

evercalls wallboard viser daglige statistikker i realtid og motiverer medarbejderne ved at fremhæve mål som svartider og kundetilfredshed. Det skaber et positivt miljø, hvor teamet kan følge deres fremskridt og blive inspireret til at yde deres bedste.

Åbningstider

Slip for daglig manuel opgave.

Med evercalls omstilling, giver vi jer mulighed for at sætte præcise åbningstider, helt ned til den specifikke medarbejder.
Vi kalder det automatiseret køtidsplaner. 

Telefon på PC og mobil

Med evercalls softphone-løsning kan medarbejdere tage opkald både på computeren og på den traditionelle telefon. Det sparer plads ved at fjerne behovet for fysisk udstyr, og gør det nemt at integrere med andre pc-applikationer. Desuden kan medarbejdere hurtigt skifte mellem opkald og andre arbejdsopgaver, hvilket øger produktiviteten og fleksibiliteten.

Tastemenu

Hos evercall opsætter vi tastemenuer, der effektiviserer jeres kundeservice. De kan automatisere besvarelser af FAQ’er, viderestille kunder til den rette afdeling, og tilbyde opdateringer via e-mail eller SMS om deres forespørgsler. Dette sparer tid og skaber en mere effektiv kommunikation mellem kunder og medarbejdere.

Visuelt omstillingsbord

Med evercalls Softphone kan du hurtigt og nemt omstille opkald med få klik, enten til en kollega eller en kø. Det er effektiv opkaldshåndtering.

CRM-integration

evercalls CRM-integration gør det muligt for kundeserviceafdelingen at finde kundedata automatisk, når en kunde ringer ind. Systemet genkender telefonnummeret og kobler det hurtigt op med de relevante oplysninger i CRM-systemet. Hvis kunden indtaster deres kundenummer via tastemenuen, kan systemet også automatisk hente de tilknyttede data og præsentere dem for medarbejderen. Dette sparer tid, forbedrer effektiviteten og sikrer, at kundeservicemedarbejderen har alle nødvendige oplysninger klar til at hjælpe kunden hurtigt og effektivt.

Motiver med Statistik og Wallboards

Med statistik og analyser kan I se, hvilke tidspunkter der er de mest travle, og om der er behov for at tilpasse åbningstiderne for at undgå overbelastning.

  • Find flaskehalse: Ved at analysere opkaldsvolumen, svartider og tabte opkald kan teamledere hurtigt identificere flaskehalse. Det resulterer i effektiv service og kortere ventetider.

  • Fremme sund konkurrence og teamwork: Når medarbejdere kan se individuelle og teamresultater på wallboardet, skaber det et miljø, hvor de motiveres til at forbedre sig, samtidig med at de arbejder sammen for at opnå fælles mål, hvilket direkte kan forbedre kundetilfredsheden.

Bliv ringet op

evercall

Vi hjælper med hele opsætningen

I er ikke vores første kundeservice-afdeling. Vi kender til værdifulde opsætninger. Derfor hjælper vi med hele opsætningen, uden at det koster ekstra.

Hvad siger vores kunder?

Andre produkter

Værdien ved omstilling

Brug tiden bedre

Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.

Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.

Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed

Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed. 
Derfor laver vi produkter fra erhverv, til erhverv.

Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.

Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt.

Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.

Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen den samme.

Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden.

Hver bruger koster 49.- med fri tale i Danmark, ekskl. moms om måneden.

Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet

Item #1

Bliv kontaktet af vores salgsafdeling

Vores salgsafdeling står altid klar til at finde en løsning der passer til din/jeres behov

Alle vores sælgere er uddannet i teknikken bag vores produkter

Tlf: 444 00 444

Bliv kontaktet af vores salgsafdeling

Vores salgsafdeling står altid klar til at finde en løsning der passer til din/jeres behov

Alle vores sælgere er uddannet i teknikken bag vores produkter

Tlf: 444 00 444