Detail
Hos evercall forstår vi butikkers behov.
Driftssikker, nemt og professionel telefoni.
Integration til Computer og telefonen

Flere butikker – ét samlet system
For butikskæder er det vigtigt med overblik og sammenhæng.
Har du flere butikker, samler vi hele kæden i ét system. Kunder ringer til ét hovednummer og vælger nemt den butik, de vil tale med. Du får fuldt overblik over opkald, travle tidspunkter og svarprocenter – perfekt til bedre kundeservice og planlægning.
Åbningstider
Med evercalls åbningstidsstyring, håndteres opkald automatisk efter butikkens åbningstider. kunder får klar besked eller viderestilles f.eks. til den rette person. Det sikrer bedre service, færre forstyrrelser og en mere effektiv hverdag.
Statistisk overblik
Med evercalls telefoniløsning får i til en brugervenlig online portal, hvor du nemt kan følge med i alle dine opkald – både dem du har besvaret, og dem du ikke nåede at tage. Du får et klart overblik over, hvornår kunderne typisk ringer ind, og hvilke tidspunkter på dagen eller ugen der er mest travlt.
Tastemenu
En tastemenu effektiviserer opkaldshåndteringen ved at lade kunder vælge den rette afdeling direkte. Det sparer tid, reducerer ventetid og letter presset på personalet, så butikken kan håndtere opkald mere effektivt og professionelt.
Kø
En ventekø på telefonen giver patienter kømusik, vigtige beskeder og deres placering i køen. Det reducerer frustration, holder kunden informeret og skaber en mere professionel og struktureret telefonbetjening.
Visuelt omstillingsbord
Med evercall kan du hurtigt og nemt omstille opkald med et enkelt klik, enten til en kollega eller en afdeling. Det er effektiv opkaldshåndtering.
Support og Softphones
Mange ansatte er på farten eller flere steder i butikken. Her hjælper Softphonen og vores support
🔹App og softphone
Du kan modtage og foretage opkald via mobil, computer eller tablet – ingen behov for faste bordtelefoner, medmindre du ønsker det.
🔹 Nem opsætning og hurtig support
Du skal ikke være IT-ekspert – Evercall klarer alt det tekniske og guider dig hele vejen. Har du et ønske, så finder vi løsningen.
Bliv ringet op
evercall
Brug data til bedre service
Optimere bemandingen
Se at der er spidsbelastninger om mandagen kl. 10-12.
følg op på mistede opkald
Sikre salg eller serviceforespørgsler ikke går tabt.
Mål effektivitet
Giv feedback til medarbejdere ud fra konkret data.
LW Biler & Leasing
Super gode resultater
Ørelægerne fisketorvet
”Det virker bare”
Tandlægerne Rosengårdscenteret
”Vi er tilfredse med hjælp og telefonien”






Andre produkter
5G-internet
evercall tilbyder hurtigt og stabilt 5G-internet til klinikker og virksomheder, hvilket sikrer pålidelig forbindelse til både telefoni og digitale CRM- og journalsystemer.
Softphone
Softphone-løsningen giver mulighed for at foretage og modtage opkald direkte fra computeren, hvilket gør det nemt at arbejde fra både klinikken og hjemmekontoret.
Wallboard
Et wallboard fra evercall er en digital skærmløsning, der giver et overblik over telefonaktivitet i realtid. Det bruges primært af virksomheder, der vil optimere deres kundeservice og sikre, at opkald håndteres effektivt.
Omstilling
Omstilling er når opkald modtages og formidles videre til rette vedkommende. Man skal forestille sig en telefonlinje hvor en persons kald kommer ind, og bliver videresendt igennem linjen, indtil den kommer til en medarbejder.
Telemødet
Telefoni samlet ét sted! Om du er selvstændig eller kommune, så har vi en løsning. Vi sammensætter dit telefonsystem specifikt til jeres virksomhed.
Værdien ved omstilling
Brug tiden bedre
Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.
Legitimt firma
Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.
Gladere kunder, bedre service
Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed
B2B orienteret
Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed.
Derfor laver vi produkter fra erhverv, til erhverv.
Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.
Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt.
Ubegrænsede funktioner
Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.
Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen den samme.
Pris
Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden.
Hver bruger koster 49.- med fri tale i Danmark, ekskl. moms om måneden.
Support
Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet