Det har aldrig været nemmere og hurtigere at designe et omstillingsanlæg. Med everConnect’s designværktøj skræddersyr vi din telefoniløsning – præcis som du gerne vil have den.
Det er absolut ikke ligegyldigt, hvordan dine kunder modtaget, når de ringer til din virksomhed.
Evercall leverer markedets mest fleksible omstillingsanlæg, everConnect.
Vi tilbyder IP telefoni og mobiltelefoni til absolut konkurrencedygtige priser.
Det har aldrig været nemmere og hurtigere at designe et omstillingsanlæg. Med everConnect’s designværktøj skræddersyr vi din telefoniløsning – præcis som du gerne vil have den.
everConnect er et digital omstillingsanlæg, der sætter ny standard for, hvor enkelt og smidigt omstilling via telefon kan foregå. Se mere om vores designværktøj her.
Vi lever af tilfredse og loyale kunder, og har ikke noget ønske om at fastholde vores kunder pga. lange bindingsperioder.
Derfor har everConnect ingen bindingsperiode og kan opsiges til udgangen af en måned.
Omstillingsanlægget fungerer også sammen med nuværende mobilabonnementer fra alle selskaber, ligesom det også kan håndtere fastnet -og mobiltelefoner. Det er således ikke en forudsætning, at nuværende abonnementer skal opsiges eller ændres.
Priserne er 100% gennemsigtige, da det nøjagtigt fremgår af opsætningen, hvad den valgte løsning koster pr. måned, dvs. før der tages beslutning om køb.
I kan selv sætte virksomhedens omstilling op:
Alle erhvervskunder, der har en everConnect-løsning, har mulighed for at tilkøbe mobiltelefoni og mobilt bredbånd.
evercalls softphone er et stykke software, som let installeres på computeren. Når softwaren er installeret, giver den adgang til en lang række funktionaliteter.
Du kan bl.a.:
– ringe og modtage opkald via din computer/Mac
– få en brugervenlig oversigt, der viser, om kollegaer er optaget
– foretage let omstilling blandt kollegaer
– se statusoversigt på kollegaer
– se hvor mange opkald, der er besvaret i løbet af dagen
– integrere din office365-kontaktliste
Softphonen kan dermed nemt erstatte behovet for bordtelefoner, som fylder på dit fysiske skrivebord, og den er naturligvis fuldt integreret med jeres evercall-erhvervsløsning. Selve softwaren vil vise et opdateringsikon, hvis der er nye opdateringer, og her kan du med et enkelt klik igangsætte en softwareopdatering. Denne tager typisk under 1 minut.
… men ud over det, hvad står evercall så for?
evercall har udviklet sine produkter med et overordnet mål – at skabe værdi for vores kunder… og vores kunders kunder.
Produkterne er derfor alle udviklet med et solidt afsæt i kundernes behov og med fokus på den gode kundeservice.
Vi hjælper alle vores kunder med en behagelig og professionel betjening.
evercall er et teleselskab med hovedkontor i centrum af Odense, hvorfra vi leverer løsninger til både private og erhverv.
Selskabet er etableret i 2005, så vi har 16 års erfaring med tilfredse telefonikunder!
Værdier:
Hvem vi er, og hvordan vi opfører os, er afgørende for evercall. Værdierne i evercall er med til at skabe én samlet virksomhed.
Værdierne udtrykker, hvad vi forventer af hinanden som kolleger, og hvad andre kan forvente af os.
Vi gør, hvad vi siger og vi holder, hvad vi lover.
Det grønne evercall…
Der ud over tænker vi ”grønt” – ikke som fanatikere, men der hvor vi har et reelt valg, så vælger vi den bæredygtige løsning (f.eks. kører alle vores sites på grøn strøm!).
Vi har også valgt at tilbyde en gratis telefonmøde til alle, for derved at reducere forbrug af energi (og spare transporttid)
evercall ApS
Vesterbro 122, 5000 Odense C
444 00 444
service@evercall.dk
CVR: 28981341
Copyright © 2021 evercall ApS. All rights reserved.