Sundhed

Brancher / Sundhed

Hvad er omstilling?

Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.

En model af en omstilling

Specielt til Sundhed

✅ Åbningstider

Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen. Hvis en patient ringer udenfor åbningstiden, får patienten en talebesked. Hvis i ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes.

✅ Velkomsthilsen og talebeskeder

Giv jeres patienter en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer.

Udover velkomsthilsener kan i også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked til hvad patienten skal have klar til samtalen

✅ Tastemenuer

Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres patienter.

På den måde kan patienten taste hvem de ønskes at tale med, eller hvad henvendelse handler om

✅ Kø

Opsæt telefonkøer til jeres patienter.
Køerne kan sættes til en maksimal størrelse. Dvs. når klokken rammer lukketid, er der ikke 30+ patienter som skal besvares, før arbejdsdagen er omme. I bestemmer helt selv hvor mange der må være i jeres kø ad gangen.

 

Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i patienternes kø

✅ Indtastning af CPR-nummer

Lad patienterne indtaste deres cpr-nummer på telefonen imens de venter i kø. På den måde ved jeres medarbejdere hvem patienten er med det samme. Det er både smart og sparer tid

✅ Visuelt omstillingsbord

Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har i altid et overblik af jeres afdelinger, køer, om kollegaer er optaget og meget mere.

everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når i holder ferielukket skal åbningstiderne og talebeskederne rettes. Hvis i ikke har tid, kan i altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget

Skagen Bryghus om erhvervstelefoni hos evercall

Er du tandlæge?

DentalSuite integration sparer dig tid

Bruger I DentalSuite i klinikken, kan I udnytte jeres system til fulde med vores integration. I sparer tid på betjeningen af patienter på telefonen med automatiske patatientopslag og i samtidig øger I jeres serviceniveau.

Kunder hos evercall

”Super gode resultater”

LW Biler & Leasing

ASOM Net

”Det virker bare”

Ørelægerne Fisketorvet

Prøv gratis en demo

Værdien ved omstilling

Brug tiden bedre

Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.

Legitimt firma

Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.

Gladere kunder, bedre service

Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed

 

B2B orienteret

Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed. 
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.

Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.

Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt

Ubegrænsede funktioner

Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.

Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme

Pris

Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden

Hvert telefonnummer koster 29.-

Support

Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet