Nem styring af telefonvagter
Med evercalls omstilling kan I nemt sikre at telefonen automatisk ringer hos den der har telefonvagten. Når I opretter jeres vagtplan i omstillingen, betyder det at omstillingen automatisk, ud fra en given dato og tidspunkt, stiller telefonen om til den kollega der har telefonvagten.
Det er smart, når I er flere om at tage telefon på skift og gerne vil automatisere at telefonen ringer hos den der har vagten.
Det sparer jer tid og fjerner usikkerheden omkring om telefonen er viderestillet til den der har vagten. Samtidig forhindrer I at telefonvagten ikke ringer hos den der sidst havde vagten, så denne kollega bliver unødigt forstyrret.
Sådan kommer du i gang
Styring af telefonvagter er en integreret del af vores telefonomstilling som vi kalder for ‘everconnect’. Det betyder, at dette modul, får du gratis med, når du benytter vores telefonsystem og du kan komme i gang med automatisere jeres telefonvagter lige så snart at jeres everconnect er aktiv – og den opsætning hjælper vi selvfølgelig med, så I er køreklar fra dag 1.
Det er meget nemt og intuitivt at komme i gang med at oprette automatiske telefonvagter. På samme måde som hvis I opretter en begivenhed i Outlook kan I altså f.eks.:
- Sikre at den samme kollega tager morgenvagten, hver dag fra 8-9.
- Sørge for, at én fast kollega tager formiddagsvagten og én fast tager eftermiddagsvagten
- Oprette en fast ugentlig telefonvagt f.eks. hver onsdag skal den ringe i bogholderiet i stedet for receptionen
Du finder tidsstyringen af vagtplaner under ‘Kø tidsplan’ i dit everconnect omstilingssystem.
Vi bruger selv tidsstyringen
Vi bruger selv tidsstyringen hver dag. Når vi går til frokost, skal I selvfølgelig stadig være have mulighed for at få fat på os. Derfor har vi en telefon i frokoststuen, som hver dag automatisk ringer, hvis vi modtager et opkald i frokostpausen.
Det er smart, at frokosttelefonen automatisk ringer, når vi alle holder pause og det er også smart at den automatisk ikke ringer, når vi når vi er er tilbage ved skrivebordet.
Skagen Bryghus
“Det bedste ved evercall, det er jo at det virker”
Skagen Bryghus får ca. 100 opkald om dagen og derfor er det vigtigt med et omstillingssystem, der effektivt kan håndtere de mange opkald, så både kunder og leverandører bliver betjent hurtigt.
Telefoni samlet ét sted
Om du har 1 eller 100 kollegaer, så har vi en løsning.
Vi sammensætter telefonsystemer specifikt til din branche
Spar penge
Betaler du også for meget for din arbejdstelefon?
Spar op til 250kr. om måneden pr. erhvervstelefon