Brancher

Herunder finder du eksempler på hvordan et omstillingsanlæg kan se ud hos andre virksomheder.

Tandlæge

Restaurant/Café

Kundeservice

Hotel

Håndværkeren

Detail

Åbningstider

Opsæt jeres egne åbningstider for telefonen. Hvis en kunde ringer udenfor åbningstiden, får kunden en talebesked. Hvis I ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes

Tastemenu

Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres kunder.
På den måde kan kunden taste, hvem de ønsker at tale med, eller hvad henvendelse handler om

Opsæt telefonkøer til jeres kunder. Køerne kan indeholde ventemusik og plads i køen. Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i kundekøen

Integrationer

evercalls softphone giver brugerne mulighed for at foretage ændringer i omstillingssystemet direkte fra softphone-grænsefladen. Dette gør det nemt og hurtigt at justere viderestillinger, køindstillinger samt flere funktioner. Softphonen kan også integreres med eksterne CRM-systemer. Det er både smart og tidsbesparende

Velkomsthilsen

Giv jeres kunder en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer. Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, til hvad kunden skal have klar til samtalen

Få skræddersyet jeres
omstilling

Hos evercall tilpasser vi jeres omstilling, så opkald håndteres effektivt og professionelt. I får en fleksibel løsning med viderestillinger, køfunktioner og integrationer, der passer til jeres behov.
Som lokal teleudbyder i Odense sikrer vi hurtig og personlig service. Kontakt os i dag for en løsning, der gør jeres telefoni endnu bedre.

Nul binding

Vores kunder skal prøve vores produkter uden at være bundet. Vi mener, at god service og høj kvalitet taler for sig selv

Ingen skjulte gebyrer

Vi tror på gennemsigtighed og ærlig prissætning. Derfor har vi ingen skjulte gebyrer – det, du ser, er det, du betaler

DK's flinkeste erhvervstelefoni

Vi tror selv på, at vi har Danmarks flinkeste erhvervstelefoni, fordi vi sætter kunderne først – altid

Familieejet virksomhed

evercall er en familieejet televirksomhed med rødder i Odense. Vi lægger vægt på nærvær, kvalitet og personlig service, så vores kunder altid får en driftssikker løsning

God service

Hos evercall leverer vi god service hver dag. Som en familieejet virksomhed, er vi altid tilgængelige og klar til at hjælpe (fra 08-16)

Skræddersyede løsninger

Vi ved, at hver arbejdspalds er forskellige. Derfor arbejder for at finde den bedste telefoni- og internetløsning, der passer præcist til jer

Rejs med evercall

Hos evercall tilbyder vi datapkker, som dækker hele 76 lande, herunder hele EU, UK, USA, Tyrkiet, Thailand og mange andre af danskernes foretrukne rejsemål

Statistikker over opkald

Hos evercall tilbyder vi detaljerede statistikker over opkald og telefonforbrug, som du nemt kan aflæse direkte på vores hjemmeside

Hvad er omstilling?

Omstilling hos evercall betyder, at opkald kan viderestilles automatisk eller manuelt til rette medarbejder, afdeling eller en telefonsvarer, alt efter jeres behov.

Vi tilbyder intelligente funktioner som køsystemer, åbningstidsstyring og integration med jeres eksisterende systemer, så jeres telefoni kører problemfrit. Uanset om I har en mindre klinik eller en større virksomhed, skræddersyr vi en omstillingsløsning, der passer perfekt til jer

Hvad siger vores kunder?

Værdien ved omstilling

Brug tiden bedre

Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner

Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt

Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed

Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed. 
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.

Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.

Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt

Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.

Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme

Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden

Hvert telefonnummer koster 49.- eks. moms

Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet

Bliv kontaktet af vores salgsafdeling

Vores salgsafdeling står altid klar til at finde en løsning der passer til din/jeres behov

Alle vores sælgere er uddannet i teknikken bag vores produkter

Tlf: 444 00 444