Detail

Brancher / Detail

Hvad er omstilling?

Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.

En model af en omstilling

Specielt til Detail

✅ Åbningstider

Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen.
Få sæsonbetonet åbningstider, ligesom andre detailkunder

Hvis en kunde ringer udenfor åbningstiden, får kunden en talebesked, eller kan lægge en voicemail.

✅ Velkomsthilsen og talebeskeder

Giv jeres kunder en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten jeres egne beskeder, eller få os til at gøre det for jer.

Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, til FAQ besvarelser.

✅ Tastemenuer

Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres kunder.

På den måde kan kunder vælge afdeling, eller hvad henvendelsen handler om.

✅ Kø

Opsæt telefonkøer til dine kunder, leverandører eller samarbejdspartnere. Her kan vedkommede, indtil det er deres tur. Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i jeres køer.

✅ Indtastning af kundenummer

Lad dine kunder indtaste deres kunde-/ordrenummer på telefonen imens de venter i kø. På den måde ved jeres medarbejdere hvem vedkommet er med det samme. Det er både nemt og sparer tid.

✅ Visuelt omstillingsbord

Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har i altid et overblik af jeres afdelinger, køer, om kollegaer er optaget, og meget mere.

everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når i holder ferielukket. Hvis I ikke har tid, kan I altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget.

✅ Voicemails aflytning

Hør voicemails nemt og hurtigt.

Hos evercall kan du enten få voicemails på e-mail eller på vores egen everConnect-system.
Det er nemt og overskueligt.

Kunder hos evercall

”Super gode resultater”

LW Biler & Leasing

ASOM Net

”Det virker bare”

Ørelægerne Fisketorvet

Prøv gratis en demo

Værdien ved omstilling

Brug tiden bedre

Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.

Legitimt firma

Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.

Gladere kunder, bedre service

Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed

 

B2B orienteret

Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed. 
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.

Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.

Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt

Ubegrænsede funktioner

Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.

Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme

Pris

Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden

Hvert telefonnummer koster 29.-

Support

Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet