Erhvervstelefoni: Kundecases

Herunder finder du eksempler på hvordan et omstillingsanlæg kan se ud hos andre virksomheder. Der kan være god inspiration at hente ved at læse om hvordan andre virksomheder har valgt at byde deres kunder velkommen på telefonen.

Funktioner som omtales i de forskellige kundecases er f.eks.:
Velkomstbesked
Hovednummer
Åbningstider
Telefonsvarerbesked
Infobesked
Tastevalg
Kø-funktion
Nr. i køen
Max antal kunder i kø
Akut nummer

Omstillingsanlæg hos

Ørelægen

Læs om hvordan ørelægen har benyttet sig af funktionen ‘max antal i kø’ samt ‘telefonsvarerbesked’.

Hotellet

Få indblik i hvorfor hotellet var valgt at benytte funktionen ‘time-out’ for at betjene deres kunder hurtigst muligt.

Mekanikeren

Forstå hvorfor mekanikeren har gjort brug af ‘tastevalg’ for at betjene kunderne mest effektivt.

Restauranten

Læs om hvorfor restauranten har valgt at flere personer skal kunne tage de indgående opkald på hovednummeret på deres egen telefon.

Support med kode

Læs om hvordan man kan begrænse opkald til supporttelefonen ved hjælp af en kode. Det betyder, at kun kunder med korrekt kode, kan komme igennem til supporten.

Vi håber at disse kundecases har givet indblik i hvad et professionelt telefonomstillingssystem kan. Vi skal måske tilføje, at omstillingsanlæg kan meget mere end i eksemplet med ørelægen. Systemet kan tilpasses, så det passer præcist til jeres virksomhed og jeres arbejdsdag. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Ring til Mads

444 00 444

Er du nysgerrig på hvordan jeres telefoni kan optimeres, så tøv ikke med at give os et kald.

Telefonien kan tilpasses efter jeres virksomhed, så det virker præcis som I gerne vil have det.

Bliv kontaktet