Busylight Integration

Sæt lys i hverdagen med Kuando Busylight

Gør din status synlig med Busylight

Når du bruger vores Softphone sammen med Kuando Busylight, kan dine kolleger se om du er optaget på telefonen. Og er du lige ud at hente en kop kaffe, viser lampen dig, om du får et indgående opkald.

Kuando Busylight er en intelligent lysindikator, der automatisk signalerer din tilgængelighed på telefonen til dine kolleger, men også til gavn for dig selv.

Fordele med Kuando Busylight

  • Din status bliver automatisk synlig for alle, hvis du f.eks. sidder i et opkald.
  • Arbejd fokuseret uden afbrydelser, når du er i ’forstyr ikke’-tilstand – så lyser lampen rød og alle kan se at du er optaget.
  • Går du væk fra din computer, kan du med lysindikatoren se om din telefon ringer.

Sådan kommer du i gang

Det er nemt og hurtigt at komme i gang med at bruge Busylight. Integrationen til softphonen er en plug-and-play løsning, så alt du behøver, er at sætte busylight til din computer og så er du i gang.

Det er nemt!

Vi får ikke kommission eller på anden vis har indgået et samarbejde med med Kuando, vi er blot begejstret for selv at bruge lysindikatoren i hverdagen og den anbefaling er hermed givet videre.

 

Det betyder farverne

Når Busylight er tilsluttet, vil lyset automatisk vise en farve, alt efter hvilken status du har på telefonen. Så kan du og dine kolleger altid se hinandens status og du kan på afstand se når du får et indgående opkald.

Softphone ikke aktiv

Ledig

Indgående opkald

I opkald/’Forstyr ikke’

Placér din busylight, hvor du vil

Busylight giver dig frihed til at vælge hvor du gerne vil placere den, så den er til gavn i din arbejdsdag. Du kan vælge at placere den, så det kun er dine kolleger, der kan se din status, så du kan se den, når du er væk fra sit skrivebord eller begge dele. Det er helt op til dig.

Vores kunder, der anvender Busylight i receptionen, f.eks. på et hotel, skaber en venlig betjening ved at lade gæsterne se, at receptionisten i øjeblikket taler i telefon. Dette hjælper med at undgå situationer, hvor en gæst henvender sig til receptionisten, når denne er i et telefonopkald en anden gæst. Dette kan være forvirrende for alle involverede parter, og implementeringen af Busylight bidrager dermed til en mere effektiv kundeservice.

Bliv kontaktet