Tillykke. Du har fundet et easter egg. . God dag 🙂
KUNDECASE
Skagen Bryghus
Tillykke. Du har fundet et easter egg. . God dag 🙂
Skagen Bryghus – brygger succes med problemfri kommunikation
Skagen Bryghus, et anerkendt bryggeri beliggende i hjertet af Skagen har siden sin begyndelse i 2005 brygget enestående øl. Med en produktion på 350.000 liter øl om året forstår Skagen Bryghus vigtigheden af en problemfri telefonløsning for at kunne betjene deres kunder effektivt.
“Det bedste ved evercall, det er jo at det virker”
Skagen Bryghus
Udfordring: Ca. 100 indgående opkald om dagen
Med rigtig mange telefonopkald om dagen, stod Skagen Bryghus over for udfordringen med at håndtere kommunikation på tværs af forskellige arbejdsstationer, herunder bryggeriet, baren og de administrative kontorer. Skagen Bryghus så behovet for en fleksibel telefoniløsning, der sømløst integrerede både fastnet- og mobiltelefoner. Desuden ønskede de et system, der sikrede, at ingen opkald ville være ubesvaret, uanset om deres team var optaget på bryggeriet, i baren eller i gang med at brygge næste parti lækre øl.
Løsning: Skræddersyet telefoni og opkaldsrouting
Skagen Bryghus henvendte sig til evercall for at tackle deres kommunikationsudfordringer. evercalls løsning forsynede bryggeriet med et let forståeligt setup, der imødekom deres behov og som kunne op- og nedskaleres i takt med forretningens udvikling.
Implementeringen inkluderede:
– Tastemenu der gør det muligt automatisk at stille opkald videre til den korrekte medarbejder.
– Anvendelse af både fastnettelefoner og mobiltelefoner i samme løsning.
– Muligheden for kontinuerlig tilpasning af løsning i takt med bryggeriets udvikling.