Café & Restaurant

Brancher / Restaurant/Café

Hvad er omstilling?

Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.

En model af en omstilling

Specielt til Café & Restaurant

✅ Åbningstider

Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen. Hvis en kunde ringer udenfor åbningstiden, får kunden en talebesked med jeres åbningstider.

✅ Velkomsthilsen og talebeskeder

Giv jeres kunder en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer.

Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked, dagens ret eller andre svar på spørgsmål.

✅ Tastemenuer

Gør jeres telefoni mere overskuelig med en tastemenu.

Bordreservering, åbningstider, menukort. Det er blot 3 hyppige punkter som vores cafékunder har på deres tastemenu.
Det kan I selvfølgelig også få.

Vi laver tastemenuen præcis som I vil have den.
Det vil sige, at hvis har et ønske, gør vi det.

✅ Kø

Opsæt telefonkøer til jeres kunder. Her kan dine kunder vente, indtil det er deres tur. Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i kundernes kø.

I køen har I også mulighed for at indspille specielle events eller tilbud som I har for tiden.

✅ Visuelt omstillingsbord

Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har i altid et overblik af jeres afdelinger, køer, om kollegaer er optaget og meget mere.

everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når i skal på ferie. Hvis i ikke har tid, kan i altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget

✅ Menu

Informer jeres kunder om hvilken type mad i serverer eller hvilken kaffe/te i tilbyder.

Jeres besvarelser kan nemt indtales og afspilles som talebeskeder på jeres telefon.

Kunder hos evercall

”Super gode resultater”

LW Biler & Leasing

ASOM Net

”Det virker bare”

Ørelægerne Fisketorvet

KUNDECASE

Erhvervstelefoni i restauranten

Se hvordan restauranten har valgt at opsætte sin erhvervstelefoni og få inspiration til hvordan jeres telefoni kan optimeres.

I casen kan du læse om hvordan restauranten gør brug af funktionerne: Velkomstbesked, hovednummer, telefonsvarerbesked, kø-funktion samt muligheden for at flere personer kan besvare opkald på hovednummeret.

Prøv gratis en demo

Værdien ved omstilling

Brug tiden bedre

Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.

Legitimt firma

Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.

Gladere kunder, bedre service

Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed

 

B2B orienteret

Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed. 
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.

Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.

Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt

Ubegrænsede funktioner

Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.

Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme

Pris

Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden

Hvert telefonnummer koster 29.-

Support

Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet