Sundhed
Hvad er omstilling?
Omstilling er når opkald modtages
og formidles videre til rette vedkommende.
En model af en omstilling ↓
Specielt til Sundhed
✅ Åbningstider
Opsæt jeres egen åbningstider for telefonen. Hvis en patient ringer udenfor åbningstiden, får patienten en talebesked. Hvis I ønsker en knap for nødstilfælde udenfor åbningstiderne, kan dette også tilføjes.
✅ Velkomsthilsen og talebeskeder
Giv jeres patienter en dejlig velkomsthilsen i telefonen. Indtal enten selv beskeden, eller få os til at gøre det for jer.
Udover velkomsthilsener kan I også indtale andre beskeder. Dette kan indebære alt fra lukkebesked til hvad patienten skal have klar til samtalen
✅ Tastemenuer
Opsæt jeres egne tastemenuer for jeres patienter.
På den måde kan patienten taste, hvem de ønskes at tale med, eller hvad henvendelse handler om.
✅ Kø
Opsæt telefonkøer til jeres patienter.
Køerne kan sættes til en maksimal størrelse. Dvs. når klokken rammer lukketid, er der ikke 30+ patienter som skal besvares, før arbejdsdagen er omme. I bestemmer helt selv hvor mange, der må være I jeres kø ad gangen.
Ofte stillede spørgsmål kan også afspilles i patient køen.
✅ Indtastning af CPR-nummer
Lad patienterne indtaste deres cpr-nummer på telefonen imens de venter i kø. På den måde ved jeres medarbejdere, hvem patienten er med det samme. Det er både smart og sparer tid.
✅ Visuelt omstillingsbord
Med vores visuelle omstillingsbord, everConnect, har I altid et overblik af jeres afdelinger, køer, om kollegaer er optaget og meget mere.
everConnect giver muligheden for hurtigt at rette i omstillingsbordet. F.eks. når I holder ferielukket skal åbningstiderne og talebeskederne rettes. Hvis I ikke har tid, kan I altid bede os om at rette omstillingsbordet for jer, det koster ikke noget
KUNDECASE
Erhvervstelefoni os ørelægen
Se hvordan ørelægen har valgt at opsætte sin erhvervstelefoni og få inspiration til hvordan jeres telefoni kan optimeres.
I casen kan du læse om hvordan ørelægen gør brug af funktionerne: Velkomstbesked, hovednummer, åbningstider, telefonsvarerbesked, tastevalg, kø-funktion, max antal kunder i kø, akut nummer.
Er du tandlæge?
DentalSuite integration sparer dig tid
Bruger I DentalSuite i klinikken, kan I udnytte jeres system til fulde med vores integration. I sparer tid på betjeningen af patienter på telefonen med automatiske patatientopslag og i samtidig øger I jeres serviceniveau.
Kunder hos evercall
”Super gode resultater”
”Det virker bare”
Prøv gratis en demo
Værdien ved omstilling
Brug tiden bedre
Opgaver er nemmere når man har et overblik.
Derfor hjælper evercalls telefonsystem med at danne et overblik af jeres telefonsystem.
Jeres medarbejdere har nem adgang og lagring af voicemails, hurtig viderestilling af kald, nem redigering af talebeskeder, og mange flere funktioner.
Legitimt firma
Jeres kunder ved nødvendigvis ikke hvor dygtig jeres virksomhed er. Derfor betyder førstehåndsindtrykket en del, specielt på telefonen.
Et godt telesystem er derfor med til at øge legitimiteten af jeres virksomhed.
At blive mødt med velkomstbesked, kø og tastemenu virker bare professionelt.
Gladere kunder, bedre service
Kunder skal hurtigt finde den rette person, have en god velkomst og den rigtige information når de ringer til jer.
evercalls telesystem hjælper netop med denne opgave. Dette betyder gladere og kunder og et højere serviceniveau.
vi hjælper selvfølgelig med at finde det rette telesystem til jeres virksomhed
B2B orienteret
Vi hos evercall, er selv en erhvevsvirksomhed.
Derfor laver vi produkter til erhverv, fra erhverv.
Overblik er f.eks. rart når der skal koordineres kommunikation. Specielt kommunikation med leverandører, samarbejdspartnere og kunder.
Lagring af vigtige voicemails, viderestilling af kald med leverandører, nemme telefonmøder med samarbejdspartnere. Det er alle opgaver som erhvervslivet kan byde på. Derfor gør vi disse opgaver så nemme som muligt
Ubegrænsede funktioner
Hos evercall kan i tilføje lige så mange funktioner og telefonlinjer som i ønsker. Det koster det samme.
Om i har 3 eller 60 menuer, køer eller talebeskeder er prisen det samme
Pris
Prisen for omstillingsbordet er 399.- ekskl. moms om måneden
Hvert telefonnummer koster 29.-
Support
Vi hjælper både med at sætte omstillingsystemet op samt oplæring af medarbejdere i systemet